reklama

Extrémne topánky

Čo musí mať žena na sebe aby jej niekto povedal, že je extravagatná? Je to príliš veľý výstrih, šaty na ktoré bol spotrebovaný sotva meter látky alebo by len stačilo, že si oblečie niečo, čo by ste si vy nikdy nekúpili? Tento rok postačí ak siahnete len po tej najoľúbenejšej časti outfitu každej ženy, po topánkach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)
Obrázok blogu

Približne pred dvoma mesiacmi som nemohla uveriť vlastným očiam, keď som v klipe Lady Gagy spozorovala na jej nohách niečo veľké, oblé a úprimne, nevkusné. Tento zvláštny model som pripisovala jej extrémne extravagatnému štýlu obliekania, no keď som tie isté topánky uvidela na prehliadke Alexandra McQueena, bolo mi jasné, že prichádza rok plný topánkoveho ošiaľu.

Dizajnéri sa tento rok naozaj s topánkami vyhrali. Na trhu sú platformy bez opätkov alebo s opätkom pripomínajúcim sochu, revolver alebo dokonca logo módneho domu.Dokonca som narazila aj na topánky, ktoré slúžia ako nohavice. Ak si myslíte, že chôdza v týchto,akože topánkach je nemožná, mýlite sa. Sú to nositeľne kúsky, ktoré sa predavájú po celom svete v butikoch. Samozrejme nie všetky, niektoré sú vyrobené len ako výstavný kúsok. Tak hor sa na nákupy a nezabúdajte, že tento rok originalita víťazí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Lenka Šoltésová

Lenka Šoltésová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka,začínajúca "blogerka" a módny maniak Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu