reklama

polyvore-váš virtuálny šatník

Predpokladám, že každá z vás už zažila to ráno, keď ste stáli približne pol hodinu pred otvoreným šatníkom a nakoniec ste to aj tak vzdali so slovami "Nikam neidem, nemám čo na seba!"..Ak potrebujete načerpať novú inšpiráciu a zároveň príjemne vyplniť svoj voľný čas, Polyvore je pre vás ako stvorený.:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

O Polyvore som sa dočítala v jednom módnom magazíne, kde ho autorka nazvala "..je lepší, ako chlap:)"...trvalo to asi mesiac kým som stránku Polyvore.com otvorila...a to, čo prišlo potom,...v podstate sa dá povedať, že som prívlastku "lepší ako chlap"pochopila. Bolo tam všetko, od topánok, kabeliek, doplnkov až po nábytok a autá. Zaujalo ma to a hneď som sa zaregistrovala. Na začiatku som mala problém s ovládaním, pretože celé menu je v angličtine. Hneď ako so spravila svoj prvý set(finálna podoba vášho snaženia sa a tvorivej schopnosti kombinovať oblečenie),trpezlivo som čakala, kto na to zareaguje a ako sa to bude ľudom páčiť. Na druhý deň ráno som zistila, že môj set si pozrelo približne 20 ludí, čo bolo pre mňa neskutočné. V podstate je polyvore akýsi únik žien a občas aj mužov, do sveta modných stylistov. Nájdete tam užívateľov z rôznych kútov krajín, ktorých si môžete pridať medzi svojich priateľov a tak budu mať stále avízo o tom, čo sa vám dnes podarilo vyčarovať z virtuálneho šatníka. Včera som mala stretnutie s rovnako veľkou fanušíčkou tejto siete, Tinkou Piatekovou(TinkaFriday) a poprosila som ju aby zodpovedla na pár mojich otázok, ako dôkaz toho, ako zaujal polyvore naše ženské pokole

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

nie.

Ako dlho si užívateľkou siete polyvore?

No,myslím, že to bude už 3.mesiac.

Odkiaľ si sa o polyvore dozvedela?

Hľadala som na internete spoločenske šaty a po zadaní hesla "Prom dress" sa mi ako prvý odkaz objavil práve polyvore.

Dokázala si si na polyvore vybrať oblečenie podľa svojho vkusu a štýlu?

Jasné, myslím si, že si tam od dospelých žien, cez mladé týnedžerky alebo dokonca aj mužov dokáže nájsť každý to, čo sa mu páči.

Čo pre teba polyvore znamená?

Polyvore beriem ako oživenie môjho voľneho času. Je to fajn, keď relaxujem a popritom robím to, čo ma naozaj baví.

Obrázok blogu
Lenka Šoltésová

Lenka Šoltésová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka,začínajúca "blogerka" a módny maniak Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu